Arkiverade trådar :
Här ligger arkiverade trådar
Skrivet av:
jyggen
February 10, 2009 17:36
Jag och kompis höll faktiskt på med en bana på birdie för några år sen (Birdie 17?). Visa banden-slingan i entrén, Groovin som pumpades ut ur diverse högtalare, bombplats inne på game m.m.
Dock gillar Gold Source-motorn inte stora banor med mycket prylar som sagt, så det slutade med att allting krashade och sparfilen blev korrupt
Dock gillar Gold Source-motorn inte stora banor med mycket prylar som sagt, så det slutade med att allting krashade och sparfilen blev korrupt

Skrivet av:
Sheep
February 11, 2009 00:00
Jolt utlovas till alla som gör en bra cs-karta med Birdie anknytning. Aim-map varianter efterfrågas, ju kreativare och roligare desto bättre.
Kommer det in några riktigt bra förslag så ska vi se till att få användning för dem i någon rolig cs-tävling.
Skicka ett mail till bttb_sheep@hotmail.com
/Gamecrew ansvarig
Kommer det in några riktigt bra förslag så ska vi se till att få användning för dem i någon rolig cs-tävling.
Skicka ett mail till bttb_sheep@hotmail.com
/Gamecrew ansvarig
Skrivet av:
LeRrA
February 12, 2009 21:51
nu har jag fan letat en timme och dom enda bilderna jag hittade var [birdie.minbild.nu] och [birdie.minbild.nu]
men jag tittade inte genom alla bilder, men en heldel, titta gärna själva och hjälp till om ni får en stund över
men jag tittade inte genom alla bilder, men en heldel, titta gärna själva och hjälp till om ni får en stund över
Skrivet av:
hiTo
March 05, 2009 13:48
Någon som har lust att skissa upp hur utrymmet ser ut bortom den övre väggen på den här bilden: [www.birdie.org]
kommer fan inte ihåg om wc ligger till vänster eller höger om kiosken, så illa är det. tur att man ska dit i år iaf
kommer fan inte ihåg om wc ligger till vänster eller höger om kiosken, så illa är det. tur att man ska dit i år iaf

Skrivet av:
Snabelost
March 15, 2009 17:28
Om någon orkar göra klart så gjorde jag lite (inte mycket) på en cs map på salen, bara basics, dörrarna , väggarna lite små detaljer, spawnzones buyzones och så, så om du orkar göra klart mappen så e länken här:
[digital-x-interactive.de]
[digital-x-interactive.de]
Sorry, you do not have permission to post/reply in this forum.

*skriver in WikeBike i credits för motivation*